Yasanixxxx 14+4 haftalık bugün kontrolüm vardı cinsiyet ögrenemedim bacak arasında kordon var dedi ve kıza benziyor dedi iki hafta sonra tekrar gidecegim
prenses_annesii2603 Yasanixxxx 16 haftada net belli oluyor canım daha erken tahmin yapsalar bile yanlış çıkabilir
LamiyaCetinkaya Yasanixxxx Bana da tam tersi kordon mu pipi mi belli değil diyip erkek olabilir dediler, yüzüstü yatıyordu ben de kordona benzettim, siz gördünüz mü?
DilekHazal Aynı durumu yaşıyorum 14+5 günlük kıza benziyo dedi doktor ama bu haftalarda yanılma payı çok yüksek oluyormuş artık bir daha ki kontrole kaldı 😒
Meryeminannesi20 Kızlar bende 14+6 haftadayım aynı haftalardayız 16. Haftaya geldiğimde bende cinsiyet için gitmek istiyorum 🥲
64Demet64 Dert ettiginiz seye bakin ki zaten 16 haftadna once ogrenilen kesin olmuyor 16 dan sonra. Ben cinsiyeti 21 haftada anca ogrendim gostermedi oglum ben napayim😅😅
Yasanixxxx 64Demet64 ben ilk kızımda 20 haftadan sonra öğrenmiştim cinsiyetini bende merak yok aslında esim benden heyecanlı ve meraklı😁
Nili4321 Nasıl söylemiyorlar ya doktorum 10+4 de erkeğe benzetiyorum ama çok erken 12 de tekrar bakalım demişti 19 haftadayım erkek
Yasanixxxx Nili4321 bizim buradaki devlet hastanesinde ultrason resmini de vermiyorlar cinsiyetide ben sordum diye bakmak istedi yoksa kendisi söylemiyor cok bakacak olmadı zaten ii dakika bi baktı incelemedi bacak arasında kordon var dedi