Kardeşim hamile, tamm olarak kaç haftalık bilgim yok.
Evdeki testlerde pozitif , kanda negatif çıkıyordu.
Daha sonra doktora gitti, rahim kalınlaşması vs oluşmuş 1 ay sonra gel denildi.
Kese var, yolk kesesi var fakat bebek gelişmemiş. Haftaya tekrar bakalım denilmiş. Çok ağlıyor, çok üzülmüş.
Bende benzer bir durum yaşamıştım, kese var yolk kesesi var bebek görünmüyordu detaylıda bakıldı kalp atışı yok ölü denilmişti fakat 1 hafta sonra kalp atışı göründü.
Sanırım bu ikisi aynı şey değil.
Bu durumu yaşayanlar var mı? Olumlu olumsuz merak ediyoruz.