Lelalela Ben pek anlamıyorum pik olmuş mu çatlama olmuş mu testi yapmaya devam mı etmeliyim yoksa bırakmalı mıyım
babylook Lelalela 29 da yumurtlama olmuş 30 çatlamış canım testi artık bırakabilirsin🙂 fakat bidaha deniyceksen idrarı çok fazla damlatma 2.3 damla yeterli🙂
babylook Lelalela yok degil canım ikisi aynı tam koyulukta olmuş olması lazım bu ayın 29 olmuş 30 çatlamış devam etme artık gebelik testini bekle hayırlı sonuçlar al inşallah 🙂
Lelalela babylook inşallah canım Allah isteyen herkese hayırlı güzel sonuçlar versin . Bak 31 i yakından attım
Lelalela babylook o zaman çatlama olmuş teşekkür ederim canım ben tam anlamıyorum yapar dururdum daha test🤭
babylook Lelalela artık bırak olmazsa öbür ay devam et ama çok damlatma o da etkiliyor🙂iki üç damla yeter♥️
Duruuu1 minikos ay bir kaç gün önce bir gebenin günlüğü ebru ablada böyle birşey paylaşmıştı silik olsada ikiside aynı siliklikteyse o zamanda yumurtlama sayılır diye stroyi atmıştı bir oraya sor istersen