Betulkarakus4 canım benim 8. Haftamda kanımdaki enfeksiyon oranı 121 çıktı yüksek ateş kusma ağır bi grip gibi böyle acile gittim serum verdiler doktoruma gidemedim yakında bi hastaneye gittim hemen doktor banada düşer bebek bilmem ne saçma sapan konuştu hap verdi iki günlük iğne verdi beş gün sonra kontrole gittim kanımı ölçtürdüm 10a düştü hiçbişeyimde kalmadı sakın kötü düşünme benim kadar kimsenin yükselmemiştir allahın izniyle hiçbişey olmuyo