Merhabalar 🤗 benim 18,5 aylık kızım var ve şuan 10 haftalık hamileyim . Kızıma hamileyken yerleşme kanaması gelmedi ama bu gebeliğimde tırnak ucu kadar kahverengi leke geldi ve hamileliğimi öğrendim . Yerleşme kanamasıymış . Bunun cinsiyet farklılığıyla alakası var mı acaba ? Böyle bir durum yaşadınız mı ?