naz_ozz Canim niye stres yapıyorsun kendine benim de 40+6 oldu hala daha doğum başlamadı geçen biraz sancım var diye acile gittim açılma yok ama yumuşamış doğum kanalın dedi hemşire rabbim sağlıklı olan ne ise onu versin inşallah sakın korkma üzülme stres yapma bebişler etkileniyor bu durumdan benim doktorum eğer bu hafta suyun gelmezse normal doğum başlangıcı olmazsa yatış vericem dedi evet gerginlik ister istemez oluyor birde ilk gebelikse ister normal ister sezeryan olsun önemli olan bebeğimize sağ salim kavuşmak inşallah sende bu şekilde motive et kendine hayırlısı ne ise rabbim onu verir zaten 🙏❤️