yuksell07 17 temmuz son adet tarihim bugün 6+3 günlük olmam gerekir doktora gittim ama kese yok dedi içeride kanama var ya düşük yapiorsun yada yapacakasin dedi böyle birşeyle karşılaştınız mi
tatlibebegim_ yuksell07 çok üzüldüm ya neden kese oluşmamış acaba bende 4 eylülde gididem 5 haftalık olcak tam korkuyorum ağrıların var mıydı🥹
yuksell07 tatlibebegim_ ağrım falan birşeyin yoktu geçen çarşamba bir iki damla leke geldi ozman çamur gibiydi başka birşey olmadı o günden beri bir sıkıntım yoktu kısmet değilmiş demekki😔
tatlibebegim_ yuksell07 hayırlısı olsun inşallah Allah en kısa zamanda tekrar nasip etsin🙏🏻benimde belim sırtım ve kasığım çok ağrıyo inşallah keseyi görürürüm hiç leke falan gelmedi bende
yuksell07 Pamuk evet yaptırdım 11 agustos14.40 14 58.8 16ağustos 137 bir hafta sonra 23 ağustosta 2515 çıkmıştı