Kesinlikle oskar hoca. Çokkkk ilgili çok da bilgili rahat geçer gebeliğin benim de ondan doğum paketim var. Bir sefer de emine gül savcıya gitmiştim o da gerçekten harikaaaa bir doktordu inanılmaz neşeli güler yüzlüydü çok sevmiştim oskar hoca olmasaydı ondan alırdım onu da tavsiye edebilirim. Bir tanıdığım ebru hocadan almıştı pek memnun kalmadı