balevlatlarim3535 Hilalcikkk çok az enfeksiyon var benim de aynıydı hiçbir şikayet de yoktu. doktorum şase olan bir ilaç var adını hatırlayamadım ondan vermisti tek kullanımlık.
Kadriye55 Benim lökosit hep 80, 100 o kadar yüksek yani antibiyotik neler neler kullanıyorum bir türlü geçmiyor.