Yedigini içtiğini bırak ben de basta öyle düsünmüstüm ama eger sagdıgın sütleri bebegine biberonla veriyorsan bebegin o az gelen sütün bile bir kısmını iciyor hepsini boşaltmıyor açım diye sonra da ağlıyor kaşıkla ya da şırıngayı ağzına az az sıkarak ver meme reddi başladıgı için sütün azalmış ne olursa olsun emzir onu zorla 15 20 dk da bir hatta