Kızlar selam yaklaşık 1 yıl oldu gebelik oluşmadı bu ay ilk kez çatlatma iğnesi denedik ama öncesinde yumurta için bi ilaç kullanmadım kendiliğinden büyüdü ve iğne yaptı doktorum bu ay olmazsa gel hormonlarında bir dengesizlik var doğum kontrol başlayalım sonrasında bebek için tedaviye devam edelim dedi sizce ne yapmalıyım çok kararsızım yarın randevum var regl oldum