Kizlar doğuma 6gun kaldı ama hiçbir belirti yok doktorda carsamba kontrole gelirsin dedi bende dedim işte o tarihte doğum olması gerekiyo degilmi oda normal olduğu için zaten olursa gelme dedi sorum şu eğer olmazsa sezeryan mi yapicaklar anlayamadım😓