Buseayazerdgn valla bana doktorum 38 e gelebilirsek iyi demisti daha once dogum yaparim zannediyordu ama 40+3 deyim seni demotive etmek icin demiyorum ama Bende hep erken dogururum diye alistirdim kendimi herseyini 1 ay onceden hazirladim , ama kendini hazirla yani sonra cok kotu oluyo insan daha cok bekleyince