Merhaba anneler, ben 17 haftalık hamileyim. Ancak benim gece yeme alışkanlığım yok, genellikle akşam yemeklerinden sonra hiç birşey yemem, arada bir soda içerim yada muzlu süt. Onun dışında açlık hissetsem bile gidip yemek gibi bir alışkanlığım yok. Sabah kahvaltisina kadar bebek aç mi kaliyordur? Çok mu uzun bir aralık? Bu konu hakkındaki fikirlerinizi yazarsanız çok sevinirim