Aysldmr Merhaba doğum rapor parasını her ay almamız mümkün mü yoksa işe başladıktan sonra mı alınıyor bilgisi olan yardımcı olabilir mi internette çok fazla kirli bilgi var net bişey bulamadım
fatmanurkantar Canım 8+8 ya Doğum öncesi 8i Doğum yaptıktan sonra alıyorsun diğer 8 haftayıda işe döndükten sonra ama hemen değil biraz sürüyormuş