balkizim_06 Meraba kızlar siz bebeginize giyilmiş tmz kıyafet gıydırır misiniz.. Ben giydiririm diye düşünüyorum… Herşey aldı başını gidiyor cok pahalı ben yanlış mı düşünüyorum acba gıydırmeyen anneler var mı?
Rslrmb balkizim_06 vala ben kızım 2 el büyütum bayramlık ve beğendiğim eşya haricinde almadım bunda da öyle yapacam
Sinemnr balkizim_06 neden giyilmesin hatta biz 4 arkadaşız 3 arkadaşım 3 4 ay araklı doğum yaptılar giyim konusunda birbirlerine yardımcı oldular yenisini almak yerine çünkü bebekler çok hızlı büyüyorlar yenidoğan kıyafeti özellikle şimdide benim için yenidoğan kıyafetlerini benim için sakladılar
Matmazelbebi balkizim_06 Ben giydirmeyeceğim Allah izin verdiği sürece. Ben kendim hep başkalarının şeyleri ile büyümüşüm.Çok ikinci el şey giydim hala giyiyorum o yüzden içimde ukte bebeğime asla giydirmek istemiyorum. Babamı küçük yaşta kaybettiğim için hep yardım şeyleri ile büyüdüm. İki lokma az yerim ama bebeğime elimden geldiğince ikinci el giydirmeyeceğim.
Masalnesli balkizim_06 benim büyük kizimin bebek kiyafetleriyle 6 çocuk büyüdü tam 6 çocuk aradan 6 sene geçti herşeyini verdiğim için sürpriz sekilde geldi minik sil baştan yapıp sıfır aldık herşeyi küçüklerini vericen mi desen vermeyi düşünmüyorum cnku 3. De dusunuyorum bi 6 sene sonra tekrardan 😂😂
Churcill balkizim_06 temizse neden olmasın kimden geldiği de önemli tabi. Çocuğun yediği helal giydiği haram demişler. Büyüdüğünde zaten giymiycek istesen de. Şimdi de ne giydiğinin pek önemi yok bence. Nedense kıyafete hiç özenmiyorum daha çok araç gereçleri önemli kıyafet gelir geçer
Emos93 Ben israf olduğunu dusunuyorum o yüzden giydiririm kıyafete vereceğim parayla başka ihtiyaçlarını alırım
minikoannesi123 bu zamana kadar giydirmedim, Allah izin verdiği sürece giydirmem. Bebekler tertemiz olsa da kusmugu, cisi, kakası bunları hepimiz biliyoruz. Çok çok yakın ve bildiğim biri olursa belki ama onun haricinde düşünmüyorum
minikmucizeemaak balkizim_06 2 arkadaşım yeni doğan bir kaç kıyaget verdi yıkayıp onları da giydireceğim neden olmasın ki hepi topu 1 ay falan giyiyorlar. Tabi kendimde aldım ama onları da giydiririm
Kukulikukuli12 balkizim_06 1 2 tane takipe ettiğim instamom var onların nasıl giydirdiğini gördüğüm için 2.el attıklarında uygunsa alıyorum ama cok nadir yani. Kızım 2 yaısnda girecek 10 kıyafet almamışımdır. Ama konu komşudan alıp giydirmem 🙄
hilalaktascelik balkizim_06 Her şeyini aldım sayılır oğlumun ama yeğenimin küçülenlerini ablamdan özellikle istiyorum. O da benim evladım sayılır mis gibi kokuyor giydikleri diye özellikle giydireceğim
Enu1004 Biz 3 kız kardeş 2 de geliniz, kimin çocuğu oluyors kıyafetler ona gidiyor😅 özellikle küçüklükte olanları. Zaten bebekler çok hızlı büyüyor. Hatta geçen gün ablam yengeme kızının 1-2 yaş kıyafetlerini vermiş bütün yaz o elbisleri giydi. Ben de yengeme diyorum küçülen kıyafetleri ayır da alayım diye
Sadiye4774 balkizim_06 ilk çocukta giydirmek istemedim ama giydiren birkaç defa giydiriyor zaten. Bu defa öyle bir dusuncem yok giydiririm bı zararı yok bence
M-Y2020 balkizim_06 bence biraz ince düşünüyoruz bir tanıdığımiz var gerçektenaddi durumları ciddi anlamda iyi ama arkadaşlar arasında bebek eşyalarını kullanıyorlar eğitici oyuncaklar felan hepsi dönüşümli
livasmomm balkizim_06 kimseye bakma giydir nolacak temizse zaten okadar hızlı buyuyorlar ki aldigin seyi 3 ay ya giyiyor ya giyemiyor dar gelmeye basliyor şu devirde inan cok büyük israf … hastane çıkışına dogum gunlerine bayramlara ne bileyim ozel gundur kendi begendigin olur alirsin ama günlük kiyafette zaten 0-2 yas arasi cabuk batırıyor ve hizli küçülüyor