D12ekim iğne gününden ertesi gün sayacaksin bugün 10. Gün oluyor ve dediğim gibi çok erken. Benim de 10. Gün muydu 11 miydi hatırlamıyorum negatifti 14. Gün silik pozitifti. Sadece adet belirtilerim vardı o da 12. Günü falan başlamıştı kasık ağrısı göğüs ağrısı sivilcelenme beyaz kremsi akıntı falan hepsi adet belirtilerimdi hatta tutmadı bu ay teste gerek yok adet olucam zaten dedim eşim de test yap bari doktora negatif gördük deriz dedi 14. Günü sabah namazına kalkınca test yaptım bir baktım ikinci çizgi çıktı hemen gidip kan verdik 115 çıkmıştı. O yüzden hiç belli olmaz sen 14. Günü testi tekrarla senin bugun 10. Günün 4 gün sonra tekrarla 💜