Kubrakkaya böyle ishal olunca bı sancı giriyor ya; o, adet sancısı, gaz sancısı, bel agrisi. Hepsini karistir ortaya. Öyle bişey. Herkesin acı eşiği farklı, herkesin hissetmesi farklı oluyor. O yüzden gözünüzü korkutmayin. Benim kendi sancılarım çok hafifti. Suniyi de yarım saat falan çektim sadece. Annem ve kayınvalidem aylarca maşallah çok kolay dogurdun dediler hep.