ucr13 buna maalesef bebeğinizin durumu karar verecek her şey yolunda olur girmez ama en ufak bir solunum sıkıntısı olur girer kesin bir şey denilirse siz yanılırsinız girse bile kötü düşünmeyin onun iyiliği için girecek ayrı kalmak çok zor ama bebeğiniz için kuvezde emin olun çok iyi bakıyorlar her şey saati saatine oluyor ve toparlanmış sağlıklı bir bebek size geri veriliyor bunu düşünüp kendinizi üzmeyin şimdi doğumu son günleri iyi geçirin