Kızlar şimdi Ana saglıgından geliyorum Dr sadece 1 kere kan aldı tokluk şeker için bana 1 saat arayla 2 defa demişti delircem ya bizde 2. Saat yok dedi hastanede bidaha ne zmn verebilirim yada gerek var mı aclık şekerim 70 cıkınca sende şeker oldğunu düşünmüyorum dedi bide