Gizemengin35 37 haftaligim dün çatı muayenesi oldum ve sabah akıntı damla damla su şeklide lekeler oldu yaşayan var mı bu durumu normal mi yrn kontrolum var suyun gelmesi böle bsy değil demi acilmam hiç yok çıktı
Gizemengin35 gunesmervee inan buradaki yazıları okuma Bn çok korkuyodum çatala çıkınca asla kendini kasma ve saniyelik sürdü ama kasarsan uzun sürer aman aman korkulacak bsy değil sadece yanıltan o çatala çıkmak
ST55 gunesmervee asla korkma ben acı eşiği çok düşük biriyim 3 kez oldum şimdiye dek acı hissetmedim sadece burnundan nefes al agzından ver kendini kasma
ST55 Bende 37. Haftamda olmuştum 5-7 gün damla damla lekelenmem oldu doktorum normal olduğunu korkulacak bse olmadığını söyledi sonradan geçti zatwn