Merhaba hanımlar 28. Haftamdayım 2. Gebeliğim ilk gebeliğimi hastanede gecirdigim icin hic bir hazırlığımı kendim yapmadım erken doğum olduğu için annemler yaptı herseyi Allahtan alışverişini yapmıştım. Şimdide alışveriş işleri bitti ama daha doğum sonrası için biraz difrize yiyecek koymam gerek,temizlik var, kıyafetler yıkanıp ütülenecek ve oğlum çok hareketli olduğu için hic bir is yaptırmıyo 3 yaş sendromu doruklarda zaten. Siz ne zman basladiniz nereden basladiniz? Dogum cantaniza neler koydunuz? Benim hamileligim yine cok zor geciyo temizlige nereden basladiniz ben dolap iclerini anca yaparim ama camlari duvarlari sonami biraksam. Plansiz iş yapmayı sevmem o yüzden fikirlerinize ve tecrübelerinize ihtiyacım var 🥰