Kızlar dün gece akıntım vardı aşırı acile gittim dün sabah da az bişey akıntı ile ince bir çizik kan geldi tekrarladı birkaç saate kahverengi gün boyu akıntı çok fazlaydı elbisem ile koltuğa bile geçti bir ara acilde açılmama bakıldı açılma yok su testi yapıldı su da değil nst ye bağlanınca ağrılarım çıktı doktor yarışa gerek yok şuan dedi eve git ağrın artınca gel dedi bu sabah ise yani demin akıntım geldi yine ama bildiğiniz kan vardı sildikçe peçete ile geliyordu hatta ped bile taktım şuan regl ağrıları var belim de ağrıyor 🥺 ilk olunca hiç bişey bilmiyor insan 🥲 öneriniz var mı ne yapmalıyım bu süreçte ağrıları takip ederken merdiven inçık vb şeyler yani ağrıdan kıvranmadan doktora gitmeyi düşünmüyorum daha 🥺 dün yine doğum yok diyince doktor ne bileyim ya ister istemez üzüyor beni kızım sanki hiç gelemeyecek gibi hissediyorum 🥲 tecrübeli anneler lütfen yardımcı olun bana 🙁 39+2 haftalığım