Mamalisa pazartesi günü ara ara sümüksü akıntım oluyordu akşama doğru da düzensiz bir iki sancı ve büyük tuvalet hissi vardı. Kesin bugün doğuracam dedim. sonra uzandığım yerde içimde bişey patladı sanki 😂 bi baktım suyum geliyor. Hemen hastaneye gittik suni sancı aldım 23.00 da yatış yapıldı 00.20 de bebeğim doğdu 🥰🥰 kısa ve çok ağrılı geçti ama bebiş ağlama sesiyle hepsi geçti gitti 😊 tek kötü yanı dikişlerim çok fazla