Kızlar merhaba 34+3 günlük hamileyim sabahları kalkınca yarım saat 1 saat süren el ayak kaşıntım oluyo ödemim şişliğim yok ama damarlarım şiş duruyo kaşındığı süre boyunca gebelik şekerimde yok bilirubin değerlerimde normal neden olur başka gün içinde geçiyor