Kızlar 2 aylık bebeğim var emziriyorum, Eskişehir’in havası artık serin olmaya başlamış hatta şu an bunu yazarken görüyorum ki pencereden esiyor ! Herkes üşüyor ve ben aşırı derecede yanıyorum😭😭😭 Ben onlarda sorun olduğunu düşünüyorum onlar ise ben de sorun olduğunu düşünüyor eşim diyor emzirmekten böylesin emziren anneler acaba sizde böyle misiniz Çok rahatsızım sıcaktan uyuyamıyorum bile