Shnrgs Kızlar ben ilk gebeliğimi öğrendiğimde 25 gün folbiol kullandım sonradan dozu yüksek falan dediler sorun olur mu 🥹
yslnrsh Shnrgs doktorunuz bırakacağınız zamanı söylüyor ondan daha doğru bilgi alabilirsiniz bence 🙏🏻 ilk 3 ay öneriliyor ama ben kullanmadım pek ilaca olumlu bakmıyorum
ElifKarata Shnrgs banada dozu yüksek genelde riskli gebeliklerde veriyoruz dediler regenesis max başladım bunuda doğuma kadar kullanacaksın dedi doktor bisi anlamadım herurun farklı mı kullanıliyor
zumrasmom1 Shnrgs ben innate kullandım canım. Doktorum önermedi folbiolu hamilelikten önce 10 gün falan kullandım aile hekimi yazmıştı bebek istedigimiz için ama düzenli kullanmadım
Shnrgs Yenianne7 bana öneride bulunmadı sadece folik asit kullanıyor musun diye sormuştu sadece evet dedim
ElifKarata Shnrgs ilk ay öğrendiğim gibi başladım canm 3.4 gün folbiol kullandm sonra regenesise geçtim öyle duyunca bende
xbebegimx Shnrgs 5. Haftadan 12. Haftaya kadar kullandim bana doktorum vermisti pihtilasma oldugu icin
mommyily Shnrgs bende folbiol kullandım çok şükür bir sıkıntımız yok yani öyle sıkıntı yaratsa doktorlar vermezler herhalde diye düşünüyorum