Yasdervse Kızlar merhaba Kürtaj sonrası ilk adeti gördüm ancak bu ıkıncı adet olmamda gün geçti gebelık vs yok o konuda çalışmamız olmadı . Gecikme yasayanlar varmıdır .yukurtalık kkisti gecikme yapabılırmı
1palyaco Yasdervse ben kürtajdan sonra 45gün içinde iki kez adet gördüm. Kimi de 40gün sonra görür ilk adetini. Kişiden kişiye değişiyor yani doktorunuza muayene olun sorun yok diyorsa endişe yapmanıza gerek yok. Ben oldum bir sorun yok normaldir dedi sık olman geç olman vs .
Sermec27 Yasdervse ben de 2 ay önce kürtaj oldum ilk adetimi 26. Gün oldum ikinci adetimi de ilk adetten 33 gün sonra oldum su an adetliym kaç gün gecikti ki benim ilk kürtajda da ilk adetim 48 gün sonra olmuştu ikinci adetim de 37 gün sonra olmuştu
Yasdervse Srp53 ilkkez böyle birşey yasıyorum ve ilkkez yumurtalıgımda kist olustu sizlere sormak istedim bugun 4 gun gecıktı sizlere çok teşekkür ederim
Gamzekck_ Bende küretaj sonrası bi kere adet gördüm ikinciyi görmedim ama biz hemen yaptık oyüzden kaldım hemen belli olmaz bu işler 😊
Yasdervse Gamzekck_ keske bende hamıle olabılsem ve gebelıkten gecıkme olsa ama bu ay gebelık için çalışmadık 🫠🫠
Srp53 Yasdervse kist falan etkilediğini sanmıyorum genelde herkeste oluyor adetle birlikte gidiyor benim de üç ay olacak kürtaj olduğum hep geriye atıyor bakalım bu ay nasıl olacak düzene gitmesi zaman alır yani endişelenmeyin
Yasdervse Sermec27 normalde 26 günde bir adet olurum . Kurtaj sonrası ılk 28 gün sürdü simdi 4 gün gecıktı en anlamlandıramadıgımda belırtı yok agrı şişknlık göğüste hassasıyet hıc bırseym yok
Sermec27 Yasdervse kürtaj sonrası genelde adet düzensizliği oluyor eğer gebelikten şüpheleniyorsaniz test yapın çıkmazsa yakında olursunuz bence