Neslimm 13+3 haftalık gebeyim agzımda gecmeyen iğrenc bi tad var ne yaparsam yapim ne yersem yiyim 2 dk snra gene o tad oluyo aizce napim kızlar 😐 bu sorun bendemi var sadece ya 😣
ikizlerimveannesi Neslimm hiçbir şey fayda etmiyor sakız falan çiğnedikten sonra daha kötü oluyor bende 33 haftalığız hiç geçmedi 😬
Ecemnesli Benimde ilk 8 hafta vardi 2 hafta rahat ettim bugun 11 haftalik olduk yine başladı ne yersem yiyim tat alamıyorum sanki ve ilk başlardaki gibi sürekli açlık hissi var 😑😑