esinceeee benim ikinci çocuk ikisi de oğlan kıyafet hiç almadım daha. Aldıklarım emzik, ana kucağı (ohyo), kundak/uyku tulumu, köpük şampuan, banyo lifi (baby jem)
Reflü yatağı meme ucu kremi depend bebek yağı kaldı onun dışında küvet anne yanı beşiği vs hep oğlandan kalma var alırsanız hepsini saklayın derim her şey ateş pahası iyi ki saklamışım🙏🏻