Merhaba biliyorsunuz doğum hikayeleri okumak hepimiz için iyi oluyor hikayem pozitif mi negatif mi tam karar veremiyorum ona siz karar verin
Başından beri normal istiyordum ama genital varislerim vardı ve doktorum normal doğumun risk olabileceğini söyledi çok istiyordum ama varisli damar patlarsa kanamayi durdurmak için ameliyata alınabilirsin dedi ben de korktum ve sezaryene gün aldık.
Sabah gittik yatışımız tahliller yapıldı spinal anestezi istedim belden uyuşmalı aslında gayet sakindim ameliyathanedeki herkes çok güzel ilgilendi anestezi doktoru yaptığı şeyleri adım adım anlattı pozisyon verelim dendiğinde bacaklarım karsiya uzanık dik pozisyonda oturuyorken kamburun çıkması lazım dediler ama karnım sıkıştığı için ben çok zorlandım olmadı bi daha dediler biri beni öne doğru bastırdı midem çok bulandı diğeri de elimi sık dedi kolumdan tuttu neyse iğneyi vurdular tamam uyuşur simdi dediler dakika dakika uyuşma testi yaptı işte bu soğuk mu sıcak mı gibi bir seyler değdirerek aslında uyuştuğumu hissettim ayaklarıma büyük bi ağırlık çöktü sıcak sıcak doktor şu an göğsüne kadar uyuştun dedi hadi başlayalım dendi başlar başlamaz karnımı cimcikliyorlar gibi acı hissetmeye başladım doktor acı hissetmezsin çekiştirmeleri hissedeceksin dedi ama çok acıyordu doktor sen acı hissediyorum dediğinde daha baslamamistik karnın siliniyordu sen panik yaptın dedi ama bana iki üç taraftan karnıma cimcik atılıyor gibi acı geldi sonra sedasyon uygulayacagiz dediler uyutacak mısınız dedim mecbur ama bebeğin çıkması kısa sürüyor zaten bu da kısa süreli bi anestezi dedi sonra uyudum uyandığımda ağlıyordum ilk anını göremedim diye tabi fotoğrafimiz falan da yok bu yüzden genel istememiştim ama yine genel gibi oldu iyice ayilana kadar çok ağladım doğum sonrası dikisler illaki acıyor ilk yürüyüş aşırı zor değildi ikinci gün merdiven inip çıkabiliyordum açıkçası hareket halindeyken daha iyiyim yatar uzun süre oturursam kalkması çok zor oluyor o yüzden geceleri uyumak istemiyorum bebek uyurken bile uyuyamıyorum bacaklarımdaki ödem 2 3 kat artti normalmiş ama buna dayanması da çok zor
Hoş bir de herkese iyi olduğunu göstermemek gerekiyor sanırım ilk günden beri bebeğim ağladığında hep kendim kalktim aldim ne annemd3n ne kayinvalidemden yardım istemedim ama bu gece cok zordu bi buçuk aaat uyudum ve uyanınca hareket edemedim yataga yapışmışım gibiydi aglayarak annemi uyandırdım annen bile olsa birine muhtaç olmak zor Allah kimseyi kimseye muhtaç etmesin
Velhasıl ikinci doğum sezaryen olursa baştan genel anestezi isterim
Bir de oğlum çok güzel özellikle emzirirken verdiği his her seye değer