Nazkin Kizlar normalde sancilarim vardi dun doktorda ama gece rahatladim uyuyunca bugunde vajinamda agri var sabah belimde vardi banyo yaptim gecti gecede uyumadim ve cok sıkınti var ustumde ama karnim taş gibi kaldi 10 dk da bir sertlesiyodu baya bi takip ettim dahada asaya dusmedi sora bir saat filan serlesmedi simdi yine taş gibi kaldi ben neden normal bir hamilelik geciremiyorum 36+5 olduk acilamam ustten var alttan yok bebegin basi icerde normalde her an dogum basliyabilir ama bayadir icerde oyle duruyodu simdi sancilarim duzensiz
Nazkin Sevilmesebebi surekli gidiyorum hastane uzak arabada giderken saliyo kendini vardimda sanci duzensiz cikiyor normalde sancim var duzenli ama arabada gidiyor varinca
Sevilmesebebi Nazkin doğum riski falan var mı canım benimde nst de hareketleri alınmıyor normalde hareketle nst de çıkmıyor serumla duyuyor Dr
Nazkin Sevilmesebebi anlamadim canim hareket ettini sen hissediyirsan problem yok benim tekmeleride sanci cikartiyor asiri hareketli ondan ayri sertlesiyor ama tekmelerde sanci cikartiyor
Nazkin Sevilmesebebi erken dogum riski 22 haftadan beri var canim ama simdi 37 hafta olduk sukur yat yat buzaman geldik Allaha sukur