Arkadaşlar merhaba. Malum ülke olarak ekonomik anlamda hoc iyi değiliz. Sizlere danışmak istediğim bir durum var özellikle konya merkezde olanlara. Babamin yeni yapılan dükkanı var şuan için boşta. Yeni binaların altına dukkan yapılıyor ya burada işte o tarzda 70 metrekare. Sizce en iyi ne gider buralarda? Alım gücü pek olmayan bir mahalle