denizyc geçmiş olsun canım evde karanfil yağı koyabilirsin bu ağrını alır bide sadece parol içebilirsin bende son ayımda çok fazla diş ağrısı çektim devlet hastaneleri hiçbir şey yapmıyor bildiğim kadarıyla yani bana yapmadılar benim bir ay vardı doğuma ama dördüncü ayda yaparlarmı bilmiyorum ben özele gidip antibiyotik kullanmıştım sonra tehlikeli olmasına rağmen dayanamayıp iltihablı dişi çektirmiştim çok şükür bişi olmadı sonunda ağrıdan kurtuldum devlet hastanesi kesinlikle yasak demişti diş ağrısı hiç dayanılmıyor gerçekten Allah yardım etsin