Zuzu Duyguakinnci kuzum normal veya değil demek doğru olmaz.Kanama vs yoksa sorun etmiyorlar ama sen yine bi doktoruna görün bence
Senem06 Duyguakinnci 13+6 haftalık hamileyim adet ağrısından daha fazla bir ağrı var birde ağrı aşağıdan 😔
Suheda Bugünlerde bendede var ama ben sunu farkettim adet tarihlerime yaklasinca oluyor gecen ay da oldu bu ayda 3.ayıma giricem o yüzden oluyor heralde çok deil ama ara ara
Duyguakinnci Canım benim kanamam olmadı ama yine de insan endişe etmeden duramıyor Allah’a emanet bebişlerimiz 😔