Şöyle söyleyim benim bir gece öncesinden 5 gibi sancım başladı 2 saat bi uyku uyudum duş aldım hastaneye gittim 5 gibi akşam tek bi sancı çıktı eve geldim gece 00.05 de nst bağladılar sancı 10dk 15dk bire düşmüştü ve 2cm açılmam vardı dua ede ede sancı geldikçe dahada şiddetlendi şimdi şöyle söyleyim sancı geldiğinde geçiyo gecicek bitti az kaldı kendi kendinizi motive ettikçe daha az hissediyorsunuz ben bağırdım ne yalan söyleyim en son yatağa yatırıp Nst bağladılar ailem madem çok acı çekiyorsun sezeryan yapalım dedi form doldurulurken sancılarım arttı 8 cm acıklık olmuş baskı yaptı bebek iyide ıkındım kimseyi dinlemedim çünkü çocuğun kafasını hissediyordum ebe bile bu kadar bağırma daha doğumun basındasın dedi :) çatala çıkar çıkmaz en son bi ıkındım bebek geldi direk doğum saati 2.30 gece rabbim herkese hızlı dogum nasip etsin inşallah sağlıkla