SevdaTacoluBakr Merhaba arkadaşlar ben gibi böyle sanki adet sancısı olacak gibi yada kabiz gibi karinda hafif ağrı huysuzluk yaşayan varmi...Dr a gittim her ihtimale karşı progestan başladı erken doğumu tetiklemesin dedi ama bunun disinde hersey normal sukur...
Cananscs SevdaTacoluBakr 36 haftada progestan ilk defa duyuyorum bu haftadan sonra doğurman normal bence
Nazkin SevdaTacoluBakr canim biz progestani biraktik 36 da siz baslamissiniz bebek gelsin artik die magnezyum ve progestani birak dedi sncilarim da var
SevdaTacoluBakr Nazkin cnm. benim. sezeryan günü belli yani ne kadar kalırsa bebek içimde o kadar iy dedi ondan vermiş olabilir..ama yine telefon edip sorcem