kubrasena Kızlar selam👋 Devlet hastanesi takipliyim. Arada vuran yalancı sancılar dışında ne su ne nişan yok açılma yok.. Benim gibi olanlar devlette nasıl bir yol izleniyor.? Bebeğin başı aşağıda kanalda dendi en son. İlk gebeliğim.
Canselball kubrasena benimde ilk gebeliğim 40 haftalık olduk ama ne açılma ne nişan ne sancı hiçbişey yok doktorum pazartesine kadar bekleyelim yoksa suni sancı verelim dedi en son ihtimal sezeryene alıcak inşallah hayırlısıyla kucağımıza alırız