Ayfrizmm Kızlar utanıyorum sormaya ama bu 1-2 haftadır kalçamı sıkınca kuyruk sokumunda çok feci ağrı oluyor yaşayanlar var mı acaba 23 haftalık hamileyim
naneliseker_ Ayfrizmm normal diye duydum. Bende 19 oldum bugün 3 4 kere gurdi kramp tarzi he. Kasik hem kuyruk s.
Filizsz Ayfrizmm 11+3 haftadym ben otururken yuruys yaparken bile agiriyor normaldir diye düşünüyorum cnm
muziceanne_ Ayfrizmm 26 haftalık hamileyim o kadar ağrıyor Kİ yürüyemiyorum doktora sordum magnezyum verdi hamilelikte normal dedi
duygu2308 Kıl dönmesi olabilir mi kızarıklık yada hafif bir sertlik şişlik var mı? Bende de öyle oluyordu geçer diye gitmedim ama geçmeyip şişti acile gittim çok ağrıdığı için. Kıl dönmesi apse yapmış.. Bir gözükün isterseniz