Kubrakarahan Kızlar özel hastanede doğum yapcam da sormak aklıma gelmedi odada ben dahil 3 kişi kalınırmı acaba (eşim-annem)
Jesca Kubrakarahan evet kalınabilir..bende özelde doğum yaptım ben dahil kocam ve kayınvalidemde vardı
Drnzgn Kubrakarahan ben devlette doğum yaptım ona ragmen 3 kişi kalmistik ve odam asla boş ta kalmamisti sürekli oda 7 8 kişiydi
Nurr_22_22 Kubrakarahan kontrole gitmiştik annem babam arkadaşım vardı sancım çıkınca acil doğuma alındım 😁