Dilekonurr Bahar6667 bana hoş gelmedi canım söylemesi güzel değil anlamını bilmiyorum tabi ama beğenmedim ben
Beydanur16 Bahar6667 bence çok hoş bir isim bende düşünüyordum hüma ismini anlamıda çok güzel hem hümanın başına yada sonuna bi isim daha koyarsan daha da güzel olabilir
Kediannesi1 Bahar6667 kuzenimin ismi hüma nur çok tatlı bir çocuktu şimdi de ergenliğe giriyor çok uysal bir genç kız hiç ergenlik tripleri falan yok ismi ağır gelir demiştik nurla birlikte ama ama gerçekten taşıdı ismini çevremiz çok sever
Minikperi Güzel bir isim tabi ki. Yılların Hüması. İnsanlar artık böyle güzel isimler koymuyor maalesef. Çoğu duymamış oluyor bu forumda o da tuhaf. 🌸
Asyaegemenmom Benim arkadaşımın kızının ismi Huma nur ilk başta garip gelmişti ama şuan kulağıma çok hoş geliykr farkli hemde köklü bir isim
ezeynep Bahar6667 Hüma bence iyi ama bu ismin yanina bir isim daha koyarak daha da güzelleştire bilirsiniz mesela Asel Hüma ,Alya Hüma gibi