Kubrakarahan 10’lu depend yeterli gelir, ben alt üst ve elbise götürmüştüm elbise yeterli geldi ama her ihtimale karşı yedekli gitmekte fayda var. Emzirme sütyeni hastanede hiç kullanmadım ama emzirme atleti kullanmıştım. Bu tercihe bağlı ama. Bebiş için de hastane çıkışı ve 1 yedek yeterli bence