Kızlar bugün 40+0 olduk bebeğim iri bir bebek diyordu doktorumuz hala.sancim yok yarın kontrol var bel.agrim ve alttan kramplar var arada gelip gidiyor sadece benimle bu durumu yaşayan var mı hala.beklemede kalmalı miyim çevre psikolojisinden yoruldum çünkü bu haftaya kadar bekledim herkes iriyse sezeryan ol diyorlar 39 haftalikta 3600 gramdi yanılma payı da muhakkak vardır sizce ne yapmalıyım