Selam Anneler,
Yarından itibaren 7. Ayıma girmiş bulunuyorum, asla karnım yok. Şimdiye kadar normal kıyafetlerimi giyiyordum, yeni yeni hamile kıyafetleri almaya başladım. 6. Aydan sonra bir anda büyür dediler ama yok büyümüyor. Bebeğim çok şükür ki sağlıklı ayına göre herşey normal ilerliyor, doktorda normal olduğunu söyledi. Çevremdeki hamileler çok çok fazla ama benimki öyle değil maalesef, hamile çekimi çok yaptırmak istedim umarım son ana kadar büyür.