Kaynana eve misafir gelecek diye bugün karnıyarık pilav salata tatlı vs vs hazırladım. Alışverişe çıktım üç ağır poşet taşıdım. Evi dip köşe temizlemistim zaten bir daha geçtim üstünden ki gelince laf etmesin diye. Aaa şimdi sancı var belimde karnımda yoruldugum için mi oldu ya? Eşim asla uyanmiyor dün hiç uyumamisti çağırıyorum tık yok. Kıvranıyorum ara ara. 39+3 teyiz bu arada