Fbusrak Ben paxera 10mg kullanıyordum öğrendiğim gün doktorum direkt bırak demişti ama kötü olursan mutlaka da gel dedi bildiğim kadarıyla gebelikte de kullanilan ilaçlar var siz mutlaka doktorunuza danışınız çünkü stres de bebeğe zarar veriyor umarım biran evvel toparlarsiniz