Kızlar ilk betam 2 gün gecikmeyle 363.8 çıktı. Cuma tekrar kan verip muayene olacaktım ama vazgeçtim yarın kan veriyim tam 2 gün olsun duruma göre iyi bir hastane de muayene oluyum dedim sizce ne yapmalıyım bana yardımcı olabilir misiniz kafam çok karışık 🙏🏻🩷