Kukulikukuli12 Yasemin_bilgili 2 yaısnda girecek kızım var ilk günden beri sudocrem kullanıyorum. Hiç pişik yasamadık alerji VS olmadı. 125 ml almıştım hala var kutunun dibinde 2 sene bitiyor düşün 🤭 şimdi 2.kızım olacak ona da aldım. Ben memnun kaldım
Kiwitoveannesi Yasemin_bilgili ben ikisininde kullandım ama en güzeli bepantol degisimli olarak kullanmıştım zaten ilk doğunca hemen kullanma yeni doğan için soruyorsan en iyisi pamukla sil havalandir bezini kapat 40 dan sonra kullan havalarda serinledi zaten
Humeyraa12 Yasemin_bilgili bence ikiside değil çünkü içerikleri aşırı kimyasal. Mustelanın içeriği temiz canım. Yani benim için içerik önemli çünkü bebeklerin özel bölgelerine temas eden ürünler. Bu benim fikrim tabiki…
Kukulikukuli12 Yasemin_bilgili başıma gelmedi canım bilmiyorum o konuda bişey diyemem 😇 ama aklımda bulunsun denerim, 🤗
EsraDeniz123 Sudocream gerçekten çok iyi geliyor pisliğe ama içeriği temiz değil. Bepanthol u bilemiyorum ama mustela yi öneririm
_Sedaa_ Yasemin_bilgili Mustela aldım ben diğerleri çok kimyasal içeriyor. Bebişim henüz doğmadı ama çok araştırdım kullanan annelerin çoğu mustela öneriyor
Figenecer Vala cnm ikiside değil en iyi pişik kremi göğüs ucu yarasi kremi kantaron yagi ustune tanimam en azından dogalda
angel4545 Yasemin_bilgili sudocrem herşeyin benim pisige kesin çözüm oldu bizde diğerleri daha çok pişik onleyici görevde gibi oldu bizde ben pişik olunca direk sudocremi sürüyorum anında kesito