Merhabalar kızlar 11 haftalık gebeyim,2 gündür vücudumda inanılmaz bir kaşıntı başladı. Folik asit alerji yapmış olabilir diye düşündüm ilacı içmiyorum fakat kaşıntım kesilmedi, böyle bir durum yaşayan var mıı 🥹 özellikle bacaklarım ve kollarımda kaşıntı daha fazla.