bebisimbenmmm ben bugün tam 38+0 oldum canım. Sadece şimdi değil son 1 aydır falan haraketleri çok değişti ve onun üzerine bikaç kez doktorda muayene de oldum. O zaman bu da demek oluyorki bebek gerçekten büyüdüğünden haraketleri çok farklılık gösterdi. Yani mesela son bir aydır sadece elini kolunu oynatma ve dönme haraketleri yapıyor bakıyorum mesela günde rahat 10 kez bu haraketleri yapıyor ama tekme vs değil sadece dediğim şekilde çok sakinledi artık belli ediyor kendini. Haraketlerini tanıyabiliyorum artık sende bu şekilde olduysa sıkıntı yoktur. Ama mesela bu dediğim dönme bacaklarını oynatma gibi haraketleri de yapmıyorsa bi doktora gidebilirsin